Aankomst in Šabac

25 mei 2018 - Sabac, Servië

Al vanmorgenvroeg stond ik bij de bushalte om vervolgens eerst de bus te pakken en daarna met de sprinter naar Schiphol te gaan. Hier aangekomen trof ik een deel van mijn reisgenoten aan. Plukje voor plukje ging de groep door de douane en daarna troffen we elkaar bij gate D54, daar waar ons vliegtuig klaarstond om naar Belgrado te gaan.
Na ca. 2 uur vliegen, welke goed verliep, werden we hartelijk ontvangen op het vliegveld. Daar stond ons vervoer om naar het hotel te gaan klaar.
In het hotel aangekomen werden we ook daar hartelijk ontvangen. Na de inschrijving kon je je sleutel ophalen. Mijn kamer is niet supergroot, maar groot genoeg en erg netjes. Wat een rijkdom om een 2persoonsbed voor mij alleen te hebben. Dus de koffers uitpakken om vervolgens een hapje te gaan eten.
Na afloop daarvan ff een fles rosé samen met Berty van kant gemaakt. Het groepje, bestaande uit: Wenhian, Berty, Floris, Corrie, Piet, Cindy, Sander en Imca, was erg gezellig.

Yassou, yassou, yassou

1. Marion:
    26 mei 2018
    Heerlijk meid geniet hier van en heel leuk dat je ons op de hoogte houd heel veel plezier 😘